Nieuw - ​ Lay's ‘SENSATIONS MOMENTS'

Verwen je gasten met heerlijke chipssmaken aangepast aan het smaakpalet van het aperitief!

Zaventem 8 augustus 2011 – Chipsproducent Lay’s
lanceert de nieuwe subrange ‘Lay’s Sensations Moments’: chipssmaken aangepast aan het smaakpalet van het aperitief.  ‘Lay’s Sensations Moments’ vind je vanaf augustus 2011 in de winkel en is in 2 variëteiten beschikbaar. ‘Marinated Roasted Pepper’ en ‘Ham, Cream cheese & Herbs’ geven nét dat ietsje extra als hartig voorafje om je gasten te verwennen. Je krijgt bovendien van Lay’s de ideale serveersuggesties en receptjes om jouw aperitief perfect samen te stellen. Meer weten? Ga naar www.lays.be voor meer info over ‘Lay’s Sensations Moments’.

Nieuw: ‘Lay’s Sensations Moments’: speciaal voor het aperitiefmoment

De smaken van ‘Lay’s Sensations Moments’ zijn zo samengesteld dat ze optimaal aansluiten bij de ingrediënten van jouw aperitiefhapjes en -drankjes. Om deze speciale chipssmaken te bekomen, marineert Lay’s eerst de rauwe aardappelschijfjes voor deze gebakken worden.  Met als resultaat: twee zachte chipssmaken met nét dat ietsje meer om je gasten extra te verwennen!

‘Marinated Roasted Pepper’ en ‘Ham, Cream cheese & Herbs: tips en receptjes

‘Lay’s Sensations Moments’ vind je vanaf augustus 2011 in de winkel en zal in 2 variëteiten beschikbaar zijn:

Marinated Roasted Pepper: is een gemarineerde, geroosterde paprika chipsvariant met een volle smaak die goed combineert met een frisse dipsaus. Deze chips past perfect bij Parmezaanse of oude kaas, gedroogde worst, pittige gehaktballetjes en/of tapenade van tomaat of basilicum.

Recept voor een frisse dipsaus:
Meng 200 ml yoghurt, 1 eetlepel mayonaise, 1 theelepel peterselie, 1 theelepel dille en 1 theelepel basilicum. Optioneel kan je 1 teentje knoflook (geperst) aan de dipsaus toevoegen. Als wijn serveer je een Chileense rode wijn, Merlot of een Cabernet Sauvignon.

Ham, Cream cheese & Herbs: combineert rauwe ham, kruiden en de zachte smaak van roomkaas. De chips combineert heerlijk bij olijven (b.v. gevuld met knoflook, piment of paprika), kippenboutjes, stokbrood-tapenade en tomaat-mozzarella hapjes.

Recept voor de tomaat-mozzarella hapjes:
Halveer de kerstomaatjes en leg er een schijfje mozzarella en een blaadje basilicum op.  Optioneel met een tandenstoker en een paar druppels Balsamico azijn. Deze combinatie serveer je met een frisse witte Italiaanse wijn zoals Pinot Grigio of Verdicchio.

‘Lay’s Sensations Moments’ is verkrijgbaar vanaf augustus 2011  in een verpakking van 150 gram met als richtprijs 1.59 euro[1]

[1] De consumentenprijs wordt vastgesteld door het verkooppunt. PepsiCo heeft daar geen enkele invloed op, maar geeft wel, geheel vrijblijvend, een adviesprijs. Deze bedraagt: 1.59 EUR.

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie):

Voor het persbericht, beeldmateriaal, logo’s, video’s, facts & figures en de allerlaatste informatie contacteer:

Bebble PR, Ilse Lambrechts Tel: 0476/98 11 55 Email : [email protected]

Over PepsiCo:

Met bekende sterke merken als 7UP, Alvalle, Doritos, Duyvis, Lay's, Looza, Pepsi, Quaker, Rockstar, Snack a Jacks, Smiths en Tropicana staat PepsiCo in België in de Top 8 van voedingsmiddelenbedrijven. In België zijn er voor PepsiCo meer dan 900 mensen werkzaam op vier vestigingen waaronder drie fabrieken.

PepsiCo BeLux is onderdeel van de PepsiCo Groep (PEP, NYSE) die wereldwijd de meeste merken in voeding en dranken heeft. De divisies Frito-Lay, Quaker, Pepsi-Cola, Tropicana en Gatorade bieden honderden smaakvolle producten waar consumenten in meer dan tweehonderd landen dagelijks van genieten. PepsiCo heeft een jaaromzet van ongeveer 60 miljard dollar. Wereldwijd worden werknemers van PepsiCo verbonden door een gezamenlijke visie op duurzame groei: Performance with Purpose.PepsiCo wil consumenten een breed aanbod van smaakvolle producten bieden die het bedrijf continu verbetert.

Daarnaast wil het bedrijf de natuurlijke rijkdommen beschermen. Voor het personeel geeft PepsiCo prioriteit aan diversiteit en een werkomgeving waarin mensen zich gerespecteerd en gestimuleerd voelen. PepsiCo wil met Performance with Purpose een balans vinden tussen zakelijk succes en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Voor meer informatie: www.pepsico.com en www.pepsico.be.

PB-Nieuw---Lays-Sensation-Moments-.pdf